10. oktober 2024
10. oktober 2024
10. oktober 2024
10. oktober 2024
10. oktober 2024
10. oktober 2024
10. oktober 2024
10. oktober 2024
18. januar 2024
18. januar 2024
18. januar 2024
18. januar 2024
28. december 2023
28. december 2023
»Oglasni prihodki so nekoč pomembno pripomogli k donosnosti tiska, zdaj je malo drugače, čeprav je tisk pri oglaševanju relevanten, tu je nič koliko družbenih medijev in seveda tudi vsebin tradicionalnih založnikov.«
Peter Frankl je pojasnil spremembe v oglaševanju in njihov vpliv na poslovni korak Financ.
28. december 2023
»Navade bralcev so se v zadnjih letih konkretno spremenile, v čedalje večji meri vsebino konzumirajo digitalno. To se opaža tudi pri naših naročnikih, okoli 80 odstotkov jih je že zdaj 'digitalnih'.«
Jurij Šimac je opisal spremembe v navadah bralcev in naročnikov Financ.
28. december 2023